فال روزانه چهارشنبه 21 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه چهار شنبه 21 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال در روز تولدتان فرصت های زیادی برای شما فراهم خواهند شد و ممکن است مجبور شوید برای از دست ندادن این فرصت ها از گرفتن جشن تولد منصرف شوید. ولی اگر توانستید پس از تمام شدن کارهایتان و بدون کیک و کادو هم که شده همراه با دوستان و اعضای خانواده تان این روز را جشن بگیرید. امسال خانه و خانواده تأثیر زیادی روی زندگی شما خواهند داشت. دیدگاه خود را نسبت به برخی مسائل باید منطقی و عملگرا کنید و از خیال های باز دارنده دست بردارید. در این صورت با برنامه ریزی خواهید توانست به هر چه که می خواهید برسید. در زمینه رابطه عاطفی امسال به اشتباهاتی که در چند وقت اخیر داشته اید پی خواهید برد. اگر در رابطه اشتباهی باشید می توانید به این موضوع پی ببرید و متوجه خواهید شد که به نفعتان است به رابطه خود پایان دهید. اگر هم نسبت به طرف مقابلتان کوتاهی کرده اید خواهید فهمید که باید در رفتارتان تجدید نظر کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز انرژی بسیاری در وجود خود احساس می کنید و به همین دلیل هم می تواند روز بسیار خوبی برای انجام کارهای عقب افتاده ای که دارید باشد، به ویژه کارهایی مثل نظافت و گردگیری که به انرژی فیزیکی زیادی احتیاج دارند. اگر در خانه هستید کمدها، کابینت ها و انباری را بیرون ریخته و مرتب کنید و اگر هم باید در محل کارتان میز کارتان را مرتب کنید و به پرونده های روی میزتان سر و سامانی بدهید. به این فکر کنید که وقتی همه چیز مرتب و منظم است چه احساس خوبی دارید و تا می توانید از انرژیتان استفاده کنید. برای رسیدن به مقصدتان بهترین کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید و اگر همین امروز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید دلسرد نشوید، چند روز به خودتان وقت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این که همان طوری که هستید پذیرفته و تحسین شوید احساس بسیار خوشایندی است و امروز از این لحاظ می تواند روز بسیار خوب و شیرینی برای شما باشد زیرا انرژی مثبت فراوانی از اطرافیانتان دریافت خواهید کرد. هر جایی که بروید محبوبیت بسیار زیادی می توانید داشته باشید، با این حال، به ویژه در محل کارتان، نباید با شور و هیجان بیش از حد خود دیگران را کلافه کنید. داشتن کمی کنترل روی خودتان و رفتارتان به شما کمک می کند احترام و تحسین تمام کسانی که با آنها برخورد دارید را جلب کنید. شما هنوز فرصت بسیاری برای رسیدن به آنچه که می خواهید در اختیار دارید و آنقدر که خودتان فکر می کنید از لحاظ زمانی در مضیقه نیستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز رسیدگی به رابطه عاطفیتان است. شما خیلی خوب می دانید که از رابطه عاطفیتان چه انتظاراتی دارید، به ویژه اگر این اواخر به نیازهایتان فکر کرده و آنها را به خوبی برای خودتان تعریف کرده باشید. الان زمان خوبی برای یک اتفاق ویژه و منحصر به فرد در رابطه تان است و اگر زیاد تعلیل کنید این فرصت را برای همیشه از دست خواهید داد. حتی اگر ندانید که مکالمه تان به کجا خواهد کشید، وقتی می خواهید احساس خود را با طرف مقابلتان به اشتراک بگذارید نگرش مثبت خود را حفظ کنید. اگر دست به ریسک نزنید شانس رسیدن شما به آنچه که می خواهید خیلی کم خواهد بود، پس به آنچه قلبتان به شما می گوید اطمینان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دوره بسیار خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اید، با این حال هنوز هم می توانید از پس ناراحتی ها و مشکلات برآمده و با داشتن منطق و واقع بینی به آنچه که می خواهید برسید. با این حال احساسات خوشایندی در درون خود حس می کنید که شما را وسوسه می کنند تا دیدگاه منطقی خود را کنار بگذارید. به واقعیت ها تکیه کنید و چشم خود را خوب باز کنید تا بتوانید رصت هایی که در اطرافتان قرار دارند را ببینید، زیرا این موج انرژی در نهایت تغییرات مثبتی برای شما به همراه خواهد داشت. امروز قدرت تمرکزتان بسیار عالی است، اگر کارهایی مثل درس خواندن دارید که به دقت و تمرکز بالایی نیاز دارند از این فرصت استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امرز مثل یک شیر تنبل سر جایتان لم داده اید و به دنبال بهانه های جورواجور برای تنبلی هایتان می گردید. با این حال رویاهای بسیاری برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاریتان در سر می پرورانید. در حال حاضر شرایط کیهانی برای رسیدن شما به موفقیت فراهم هستند و اگر برای رسیدن به نقشه های جاه طلبانه تان تلاش کنید می توانید پیشرفت زیادی در این راه داشته باشید. با این حال اگر دلتان می خواهد به تنبل بازی ادامه دهید هم هیچ اشکالی ندارد، شما نیاز به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. این اواخر تا توانسته اید خورده اید و هیچ ورزشی هم نکرده اید، دیگر باید تکانی به خودتان بدهید و کتانی هایتان را بپوشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صبح با حال و هوای خوب و مثبتی از خواب بیدار می شوید و حاضر هستید که با صبوری تمام با هر اتفاقی که بیفتد کنار بیایید . شما متوجه هستید که برای انتظار کشیدن در راه رسیدن به آنچه می خواهید باید صبور باشید و محدودیت هایی که در حال حاضر دارید را بپذیرید و با آنچه که فعلا دارید کنار بیایید. حتی اگر با تغییرات مقابله کنید هم وقتی افکارتان کمی ثبات پیدا کنند دیگر مقاومتی نخواهید کرد. اگر به احساساتتان اجازه بدهید خواهند توانست شما را در جهت درست هدایت کنند. امروز خلاقیت شما در حداکثر میزان ممکن قرار دارد، پس از قدرتی که دارید استفاده کنید و پروژه های نیمه تمام خود را با استفاده از آن تکمیل کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ترجیح می دهید در عالم خودتان باشید و از دیگران تا جای ممکن دوری کنید تا مجبور نباشید با دیگران و قضاوت هایتان مواجه شوید. شما نمی خواهید انرژی خود را صرف توجیه کردن احساسات خود برای دیگران کنید. این انرژی منفی که نسبت به انتخاب هایتان حس می کنید بزرگ ترین مانع موجود بین شما و موفقیت است. آنچه حس درونیتان به شما می گوید را باور کرده و قبل از این که انرژی منفیتان نظرتان را عوض کند دست به کار شوید. برای پیدا کردن کسی که قلبتان را بلرزاند همه جا دارید می گردید، ولی بهتر است چشمتان را باز کرده و اطرافتان را هم نگاهی بیندازید، شاید عشق در یک قدمیتان باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهد اهداف و برنامه های شخصیتان را کنار گذاشته و با از خود گذشتگی و سخاوت تمام وقت و انرژیتان را صرف دیگران کنید. ولی یادتان باشد که در این کار به دنبال هیچ منفعتی نباشید و اجر خودتان را ضایع نکنید. اگر بدون هیچ انتظاری به دیگران عشق بورزید دیر یا زود نتیجه کار خودتان را دیده و به پاداشی حتی بهتر از آنچه انتظارش را دارید خواهید رسید، از قدیم گفته اند تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز! شما به صبوری معروف هستید، اگر در جستجوی نیمه گمشده تان هستید باید کمی دیگر هم حوصله به خرج دهید. فریب احساسات زودگذر خود را نخورید، عشق در نگاه اول خیلی قابل اعتماد نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز سعی دارید که خشمتان را کنترل کنید زیرا نمی خواهید انرژی خوبی که امروز محیط اطرافتان را فرا گرفته است خراب کنید. خوشبختانه این طور به نظر می رسد که دست به هر چیزی که می زنید تبدیل به طلا می شود و پیشرفت های مادی برایتان به سادگی میسر می شوند، ولی به دست آوردن پول و ثروت راه رسیدن شما به شادی و خوشبختی نیست. اشتیاقی که شما به خدمت کردن به دیگران دارید هدیه ای گران بها است که شما را به رضایت معنوی می رساند. اگر بین شما و کسی که دوست دارید مشکلی پیش آمده است بی دلیل روی جزئیات تمرکز نکنید و مسئله را بیهوده بزرگ نکنید تا بعدا از رفتار اشتباه خود پشیمان نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

متاسفانه امروز نمی توانید به خاطر تفریح و خوش گذرانی از مسئولیت هایتان فرار کنید. اگر آنقدر به وظایفتان متعهد هستید که آنها را به موقع انجام دهید بعد از پایان کارهایتان خواهید توانست ساعات خوبی را بگذرانید و کارهایی که تمام روز در انتظارشان بوده اید را انجام دهید. امروز ممکن است در تلاش برای قانع کردن یکی از اطرافیانتان به پذیرش آن چه که خودتان فکر می کنید درست است بیش از اندازه زیاده روی کنید. حتی اگر فکر کنید که از توانایی های خود در بحث کردن دارید به درستی استفاده می کنید هم برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. شما برخی از اطلاعات مورد نیاز را در دست ندارید و بهتر است تا زمانی که تمام اطلاعات لازم را در اختیار ندارید کاری انجام ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز احساساتتان آنقدر خام و خشن هستند که نمی دانید افکارتان را چگونه بدون ناراحت کردن دیگران بیان کنید. با این حال سکوت و مخفی کردن احساستان روش خوبی برای خودداری از ناراحت کردن بقیه نیست، زیرا احساسات سرکوب شده تان دیر یا زود منفجر خواهند شد. در واقع هر چه بیشتر تظاهر کنید که همه چیز روبراه است ممکن است خشم و احساس سرکوب شده خود را سر شخص اشتباهی تخلیه کنید. اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را بدون هیچ ترس و وحشتی بیان کنید تا همه موانعی که در سر راهتان قرار دارند بدون سختی زیادی تبدیل به تجربه هایی آموزنده شوند.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر زیادی به خوشحال کردن دیگران اشتیاق دارید. شرایط کیهانی موجود شما را به دوستی فوق العاده تبدیل کرده است، ولی باید در رفتارهایتان با دیگران احتیاط بیشتری به خرج دهید. قدرت تفکر مثبت بسیار ارزشمند است، ولی امروز مثبت اندیشی بیش از اندازه شما می تواند برایتان دردسر ساز شود. تمرکز روی نتایج منفی احتمالی کار خوبی نیست، اما نباید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید و چشمتان را به روی حقیقت ببندید. برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن باید واقع بینی داشته باشید. امروز تا جایی که می توانید در کارهای دیگران دخالت نکنید، این کار شما باعث خواهد شد آنها فکر کنند قصدتان کمک نیست و می خواهید نسبت به آنها اعمال قدرت کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.