فال روزانه یک شنبه 25 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه یک شنبه 25 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر امروز اتفاقی افتاد که باب میلتان نبود آن را به فال بد نگیرید و فکر نکنید که قرار است تا پایان سال اوضاع به همین روال باشد. برعکس آنچه فکر می کنید این سال حتی اگر طبق انتظارتان شروع نشود خیلی خوب پیش خواهد رفت و با موفقیت های زیادی برای شما همراه خواهد بود. گاهی لازم است برای آن که چندین قدم به جلو بروید یک قدم به عقب بردارید تا به نتایجی بسیار بهتر از آنچه خودتان انتظار دارید برسید. اگر جشن تولدتان آن طوری که انتظار دارید پیش نرفت ناراحت نشوید، بعد از این افت کوتاه مدت رشد بسیار زیادی خواهید کرد. عشقی که در خواب و خبال برای خودتان به تصویر کشیده اید را از ذهنتان پاک کنید و گزینه های بسیار خوبی که برای آغاز یک رابطه عاطفی منطقی و در عین حال لذت بخش در اختیارتان هستند را به دقت مورد بررسی قرار دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در رابطه با اهدافتان خیلی منطقی و واقع بین هستید و این موضوع شما را قادر می سازد که از نتیجه زحماتتان راضی باشید و لذت ببرید. ولی اگر به دنبال تفریح و خوشگذرانی باشید به راحتی تسلیم افکار غیر منطقی خواهید شد. اگر نعمت هایی که دارید را بشمارید خواهید دید داشته هایتان خیلی بیشتر از آنی هستند که خودتان فکر می کنید، پس برای داشته هایتان شکرگزار باشید. مهربانی و حساسیتی که نسبت به دیگران دارید از نقاط قوت شما هستند، از این قدرت خود برای جلب توجه و اعتماد دیگرلان استفاده کنید، ولی هیچ گاه از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید و این سرمایه گرانبهای خود را از دست ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهد تا جای ممکن هیچ کاری نکنید و تا می توانید به خودتان برسید و به خودتان استراحت بدهید. ولی این کار شما خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید مایه ناراحتی دیگران را فراهم خواهد کرد. با این حال خیلی راحت می توانید به این حالت خود غلبه کرده و عملکردی فراتر از انتظار داشته باشید، قدر لحظه هایتان را بدانید و آنها را به بطالت نگذرانید. لجاجت و سرسختی شما امروز می تواند مانع پیشرفت کارهایتان به آن صورتی که انتظارش را دارید شود، ولی مواظب باشید اسیر دام ندامت و احساس گناه نشوید. این احساسات بیهوده و بی اساس را کنار بگذارید و اگر کسی رفتار نامناسب و خودخواهانه ای دارد خیلی راحت او را کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما معمولا آدمی هستید که خیلی راحت می توانید افکارتان را بیان کنید، ولی امروز این کار برایتان به سادگی همیشه نیست و کلماتی که در ذهنتان به دنبالشان هستید به راحتی بر سر زبانتان نخواهند آمد و همین مسئله باعث می شود که نتوانید دیگران را با زبان چرب و نرمتان جادو کنید. پیدا کردن راه حل برای این وضعیت خیلی ساده نیستف ولی در نهایت از آنچه انتظارش را دارید بهتر خواهد بود. انرژی امروز به نفع شما در جریان است، پس سعی کنید نهایت استفاده را از آن ببرید. خیلی زود خواهید دید که احساس وظیفه شناسیتان نتایج بسیار مثبتی برایتان به همراه خواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیان کردن احساساتتان با صراحت تمام و با صدای بلند کافی نیست، بلکه باید حواستان باشد که خودتان را از صحنه های احساسی که با شما در ارتباط نیستند هم دور نگه دارید. درگیر کردن خودتان با مسائل احساسی دیگران تنها وقت و انرژیتان را هدر خواهد داد و هیچ نتیجه مثبتی هم برایتان به همراه نخواهد داشت. شما می توانید حمایت خودتان را از راه های دیگری هم نشان دهید. کسی که دوست دارید را تشویق کنید که با خیال راحت به شما تکیه کند، ولی خودتان را در مسائل پیچیده روابط عاطفی دیگران غرق نکنید. کمی فاصله گرفتن از دیگران هم به نفع خودتان و هم به نفع آنها تمام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی های بسیار زیادی که در رابطه با مسائل حرفه ایتان دارید امروز شما را بیش از تصمیمات دراز مدتی که این اواخر با آنها درگیر بوده اید به خود مشغول کرده اند. با وجود این که آنقدر به افکارتان اجازه داده اید در آینده پیش بروند که مهار آنها از دستتان خارج شده است، وقت آن رسیده است که اهداف خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید. اگر اهدافی که دارید واقع بینانه نیستند، ببینید چه قسمت هایی را باید حذف کنید و اولویت هایی برای خودتان تعیین کنید که می توانند به پیشرفت شما کمک کنند. مهمترین داشته های شما در زندگی خانواده و دوستانتان هستند به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند و بی دریغ به آنها عشق بورزید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در کمال تعجب امروز برنامه هایتان طبق انتظاراتی که دارید پیش نخواهند رفت، ولی به جای آن که عقب نشینی کنید و دلسرد شوید، موضع خودتان را حفظ کنید. هرچند اگر کارهایی که دلتان می خواهد را نتوانید انجام دهید از روزتان لذت نخواهید برد، ولی همین که بتوانید کارهای امروزتان را انجام دهید احساس آرامش خواهید کرد. ولی فکر نکنید که کارهایتان بی نتیجه هستند، شرایط موجود در واقع فرصتی است برای تعیین یک استراتژی صحیح برای رسیدن به آنچه می خواهید. انتقادات صادقانه و سازنده ای که از افراد مورد اعتمادتان می شنوید را با نگرشی مثبت پذیرا باشید و فکر نکنید که قصد و غرضی در کار است.
 فـال روزانـه - Daily Omen

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که پایشان را به زمین می کوبند و با قاطعیت تمام می گویند «نه»! ولی این اواخر دارید یاد می گیرید چطور برای دیگران حد و مرزی مشخص کرده و هر وقت که لازم است از خودتان و موضعی که دارید دفاع کنید. اگر امروز در محل کارتان به شما و ایده هایتان برای حل مشکلات نیاز داشتند همکاریتان را دریغ نکنید و نقطه نظرات خود را بی آن که از اشتباه بودن آنها هراسی داشته باشید با دیگران در میان بگذارید. امروز احساساتتان شدت بسیاری دارند و می توانید با مهربانی خود طرف مقابلتان را شگفت زده کنید. پس احساس خود را به زبان بیاورید و گفتن آن را برای زمان دیگری نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر دست از ترس و وحشت هایی که دارید برداشته و به طرف مقابلتان خود اجازه بدهید هدایت رابطه عاطفیتان را در دست بگیرد. متاسفانه شما نگران این هستید که اگر تسلیم خواسته های طرف مقابلتان شوید کنترلی که روی رابطه تان دارید را از دست بدهید. با این حال برعکس این تفکر شما هم می تواند صحیح باشد؛ داشتن برخورد هوشمندانه با کسی که منطقی دارد رفتار می کند نشان دهنده علاقه شما به تفاهم و همکاری است. وقتی پای احساسات و روابط عاطفی در میان است صحیح و غلط هیچ معنایی ندارد، پس با گوش و قلبی باز به حرف های شریک عاطفی خود گوش کرده و اگر حق با اوست گفته هایش را بپذیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen
اگر کسی که دوست دارید شما را تحت فشار قرار داده و اجازه ندهد کاری که برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است را انجام دهید شاید تا حدودی نسبت به رابطه تان دلسرد شوید. اگر خودتان فکر کنید که امروز به موفقیت خواهید رسید ولی ناگهان با موانعی مواجه شوید که فاصله بین شما و هدفتان را زیاد می کنند ممکن است روحیه تان را از دست بدهید. ولی دلسرد شدن و از دست دادن انگیزه تان به هیچ عنوان عاقلانه نیست. زیرا این موانع رسیدن به هدف را برای شما غیر ممکن نمی کنند، بلکه تنها رسیدن به آن را با کمی فاصله همراه می کنند. نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید، هدف از آنچه خودتان فکر می کنید به شما نزدیک تر است.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس بی قراری می کنید و نمی توانید در یک جا بند شوید، ولی فعلا به نفعتان است که نظم و ترتیب داشته باشید و با حوصله کارهایتان را انجام دهید. امروز ممکن است مجبور شوید برخی درگیری ها با شریک زندگیتان را تحمل کنید، به ویژه این که مجبورید با  افرادی که فکر می کنند مشکل از جانب شماست هم کنار بیایید. شما نمی توانید طرف مقابلتان را با منطق و توجیه های عقلانی قانع کنید . متاسفانه هر چه بیشتر روی بحث کردن در رابطه با این موضوع پافشاری کنید فاصله بین خودتان و حریفتان را بیشتر می کنید و حل کردن مشکلتان سخت تر می شود. به جای کلمات اجازه دهید رفتارتان نشان دهد که حق با چه کسی است.
فـال روزانـه - Daily Omen
بجای این که فکر کنید که شما جواب همه سوالات و مشکلات را می دانید بهتر است نگرشی منطقی تر داشته باشید و بپذیرید که هر کسی در انجام کاری مهارت دارد و در هر زمینه ای کار را به کاردان بسپارید. در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت بیش از اثبات ذکاوت و برتری خودتان نسبت به دیگران، به پذیرفتن اطلاعات جدیدی که به دست می آورید نیاز دارید. هر چند پذیرفتن ضعف هایتان برای شما کار سختی است، به جای این که سعی کنید کسی که دوست دارید را با به نمایش گذاشتن هوشتان تحت تاثیر قرار دهید، بهتر است از آگاهی و دانشی که دارید برای این کار استفاده کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز می توانید بی آن که اعتماد به نفس خودتان را از دست بدهید انتقادات سازنده ای که می شود را بپذیرید. اگر احساس کنید کسی دارد صداقت احساسات شما را زیر سوال می برد عصبی و ناراحت خواهید شد. ولی لزومی ندارد برای فرار از شنیدن حقیقت در پشت عقاید شخصیتان مخفی شوید. مورد بررسی قرار دادن عقاید و باورهایتان در هنگام رویارویی با اطلاعاتی که با آنها تناقض دارد نشان دهنده هوش و ذکاوت شماست. در حال حاضر به نفعتان است کمی در نگرش خود تغییر ایجاد کنید. باید یاد بگیرید در رابطه عاطفیتان مسئولیت کارهایتان را بپذیرید و به اشتباهاتتان اقرار کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.