فال روزانه دوشنبه 26 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه دوشنبه 26 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! این همان تولدی است که همیشه آرزویش را داشته اید. امروز آزادید تا هر کاری را که در روزهای دیگر سال برایتان ممنوع بوده، انجام دهید. امروز روز شماست و هیچکس برای کاری که انجام می دهید شما را سرزنش نخواهد کرد پس رها باشید و تا جایی که می توانید خوش بگذرانید. نگران رژیم غذایی تان نباشید و هر غذایی را که دوست دارید، امتحان کنید. امروز با هر قدمی که بر می دارید خواهید فهمید که زندگی چقدر لذت بخش است. در چنین روزی هر چه افکار منفی است از ذهن تان دور کنید و نگران کارهای عقب افتاده تان نباشید، از روزهای بعد اما برای آینده خود برنامه ریزی کنید. در ماههای آتی اتفاقات خوبی پیش رو خواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
خبری در مورد وضعیت اقتصادی کشور می شنوید که ممکن است شما، خانواده و دوستان تان را در مورد آینده مالی تان نگران کند. اما بد به دل راه ندهید زیرا آنچه امروز شنیده اید ممکن است تمام ماجرا نباشد و تصویری که شما در ذهن تان ساخته اید کاملا با واقعیت تناقض داشته باشد. حتی ممکن است در نهایت به این نتیجه برسید که شرایط مالی شما حتی بهتر از قبل خواهد شد. اگر تا به حال به دنبال نشانه ای از میزان عشق  شریک زندگی تان به خود بوده اید، امروز این شرایط برایتان فراهم می شود و خواهید فهمید که چقدر برای او اهمیت دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قرار است امروز با دوستان تان دور هم جمع شوید اما خودتان را آماده کنید زیرا ممکن است از دهان آنها چیزی بشنوید که برایتان آزار دهنده باشد. دست از پیش داروی بردارید زیرا این حرف نتیجه غیبت و سوتفاهم دیگران است. قبل از هر اقدامی سعی کنید حقیقت را پیدا کنید و سپس تصمیم درست و منطقی را بگیرید. مطمئنا همه چیز بهتر از آنچه فکر را بکنید، اتفاق می افتد. زمان خوبی است تا اولین قدم را برای کاری که مدت هاست می خواهید با شریک زندگی تان آغاز کنید، بردارید. مطمئن باشید که این فرصت تجربه شیرینی را برایتان به همراه خواهد داشت و در نهایت موفقیت آمیز خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان داده که شما را نگران کرده است. فکر می کنید که شاید بهتر باشد او را نزد پزشک ببرید اما خیلی خودتان را نگران نکنید زیرا تمام آنها نتیجه استرس و کار یا حتی خوردن و آشامیدن زیاد است. بنابراین بد به دلتان راه ندهید. شاید بهتر است برخی کارهای او را به عهده بگیرید تا او هم بتواند استراحت کند. تا به حال در رابطه عاطفی خود سختی های بسیاری کشیده اما به روی خودتان نیاورده اید، امروز زمان آن است آنچه اذیت تان می کند را به زبان بیاورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سعی دارید با افرادی در تماس باشید اما راههای ارتباطی آن طور که باید شما را یاری نمی کنند. به عنوان مثال زمانی که می خواهید با فردی خارج از کشور ارتباط برقرار کنید، اینترنت قطع می شود یا سرعت اش افت می کند، اما بر اعصاب تان مسلط باشید. تنها کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید، صبر کردن است. در این حین بهتر است کاری را که به آن علاقه دارید انجام دهید تا حواس تان پرت شود. اگر به فردی علاقه دارید، امروز این امکان برایتان فراهم می شود تا به او نزدیک تر شوید و نوع جدیدی از رابطه را با او آغاز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از اعضای خانواده شما امروز رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد. شاید دلیل آن خبرهایی است که اخیرا شنیده و موجب گیجی او شده است. اگر او برای دردودل پیش شما آمد، بهترین پیشنهادی که می توانید به او بدهید این است که به او بگویید ترس و نگرانی به دل خود راه ندهد تا از صحت موضوع اطمینان کامل پیدا کنید. شاید حقیقت با آنچه شما شنیده اید، کاملا در تضاد باشد. در رابطه عاطفی برای خود محدودیت هایی ساخته اید، اگر سعی کنید که آنها را با تمام وجودتان بفهمید و درک کنید و میان آنها تعادل برقرار سازید، برایتان راحت تر خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید خودتان متوجه نباشید اما کلماتی که به زبان می آورید می توانید تاثیر زیادی بر دیگران بگذارد. پس نسبت به رفتارهایی که با اطرافیان تان دارید، حساسیت بیشتری به خرج بدهید. جسارت خوب است اما نه همیشه. مکث کردن و متمرکز شدن می تواند کنترل شما را بر خود و شرایطی که در آن به سر می برید زیاد کند. شما از محدودیت های خود آگاهید، پس بهترین تصمصم را می توانید برای زندگی خود بگیرید. در فکر برقراری رابطه با فردی هستید اما نمی دانید چه زمانی برای ملاقات مناسب است. اما یادتان باشد که تا شما قدم اول را برندارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
 فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که ارتباط خود را با دنیای اطرافتان از دست داده اید. دوست دارید بالهای خود را باز کنید و با آزادی کامل به هر جا که دوست دارید سفر کنید اما دست و پایتان بسته است. نگران نباشید اگر چه قدم هایتان کوچک است اما فکرهای بزرگی پشت آن پنهان می باشد. کافی است پایتان را از محدودیت هایی که برای خود ساخته اید، فراتر بگذارید و به کشف و اکتشاف اطرافتان بپردازید. از این احساسی که اکنون تجربه می کنید، دلگیر نشوید زیرا این فرصت را برای شما فراهم می کند تا کمی واقع بینانه تر به دنیای پیرامون تان نگاه کنید و بیشتر به راهی که می خواهید بروید بیاندیشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که زندگی تان دچار یکنواحتی شده است و شما مجبورید هر روز یک سری کارها را تکرار کنید. اجازه ندهید که این شرایط شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای رهایی از آن سعی کنید تغییراتی به زندگی خود دهید. به عنوان مثال ثبت نام در یک باشگاه ورزشی می تواند هیجان را به زندگی شما راه دهد. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید کمی منطقی تر و از زاویه دید دیگری به موضوع نگاه کنید. احساسات خوب است اما گاهی می توانند چشم شما را روی واقعیات ببنند. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت اگر منطقی باشید.

فـال روزانـه - Daily Omenامروز وقت تان را صرف یادگیری فرم جدیدی از تکنولوژی شاید یکی از برنامه های کامپیوتری می کنید. ممکن است اولش همه چیز گیج کننده و مبهم به نظر آیند اما ذهن شما قادر است آنها را به بهترین شکل تجزیه و تحلیل کند. اگر خیلی در مورد این موضوع نگران هستید، پله پله جلو روید. استراحت نیز برای شما لازم است و باعث می شود که در ذهن تان فضا برای آموزش جدید باز شود. دریافت حجم عظیمی از اطلاعات در آن واحد، درک آنها را برایتان مشکل خواهد ساخت پس در اهداف تان عجول نباشید. امروز یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد و شما را به یک میهمانی دعوت می کند، آخر هفته خوبی در انتظارتان خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نسبت به روزهای قبل کمی گیج تر هستید. حجم زیاد اطلاعاتی را که از تلویزیون، روزنامه و اینترنت شنیده اید، شما را متعجب کرده و قادر به هضم آن نیستید. اما سعی کنید قبل از انتقال آنها به افرادی دیگر، از صحت شان اطمینان لازم را حاصل کنید.  با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، شما این جرات را پیدا می کنید تا به رابطه عاطفی خود رنگ و بوی تازه ای دهید. اگر با عشق زندگی تان توانایی یا علاقمندی های یکسانی دارید، بد نیست در کنار هم دست به کارهای خلاقانه ای بزنید. این به عمیق تر شدن رابطه شما نیز کمک خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
شایعات زیادی امروز می شنوید که ممکن است موجب نگرانی تان شود. حتی هنگامی که به خانه می روید نیز برخی از دوستان و همکاران تان با شما تماس می گیرند و در مورد این موضوع با شما گفتگو می کنند. از آنجا که این شایعات نتیجه تصورات دیگران است و صحت ندارد، خودتان را نگران و درگیر نکنید. شاید دیگران بخواهند پای شما را در این موضوع وسط بکشند اما شما مانع آن شوید. آرامش خود را حفظ کنید و به دیگران نیز بفهمانید که تا روشن شدن این موضوع ساکت خواهید نشست.
فـال روزانـه - Daily Omen

خبرهای عجیب و غریبی از راه دور از طریق ایمیل، تلفن یا اینترنت  به شما می رسد که هیجان زده تان خواهد کرد. اما مراقب باشید که زیاد هیجان زده نشوید زیرا ممکن است سوتفاهمی بیش نباشند. خوب است که راجع اش فکر کنید اما آن را زیاد جدی نگیرید تا منبعی موثق تاییدش کند. فضا برای ایجاد یک دوستی رمانتیک برایتان باز است اما شما سعی می کنید که احساسات خود را کنترل کنید و در دام عشق نیافتید. اگر فکر می کنید که از شرایط خود راضی و خشنود هستید که هیچ، اما اگر دوست دارید برای خود شریک زندگی داشته باشید، حال زمان مناسبی است.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.