فال روزانه سه شنبه 27 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 27 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! دلتان می خواهد که تولدتان را در خانه و در کنار عزیزانتان بگذرانید و چه جایی بهتر و راحت تر از خانه؟ خاطرات گذشته را دوباره زنده کنید و شور و هیجان روزهای شیرین گذشته را به جمعتان بازگردانید. امسال به عمق مسائل خوب دقت کنید و کنترل امور را به دست بگیرید. کارهای بزرگ هم در دستان شما بسیار ساده و قابل کنترل خواهند بود و در تمام سال انرژی و هوشمندی بسیاری خواهید داشت. اسفند ماه بهترین ماه سال برای شما خواهد بود، هر چند ممکن است در آن زمان این طور به نظرتان نیاید. شما تلاش خود را بکنید و به مسئولیت ها و وظایف خود توجه کنید، بقیه کارها خودشان رو به راه خواهند شد. دیر و زود دارید، اما سوخت و سوز ندارد! رابطه عاشقانه تان همچنان با موفقیت و بدون مشکلات جدی پیش خواهد رفت، فقط مواظب باشید آتش حسادت عشقتان را شعله ور نکنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است برای شما با درگیری هایی همراه باشد. پیشرفت های اخیر در کارتان آنقدر برای شما بی اهمیت بوده اند که تمایل چندانی به کار کردن ندارید و دلتان می خواهد از تلاش و کوششتان کم کنید، اما وضعیت اقتصادیتان شما را مجبور می کند که حتی بیشتر از قبل کار کنید. امروز شاید افکار درونیتان اوضاع را بدتر هم کنند، اما در نهایت اطلاعاتی به دست خواهید آورد که ارزش این حالت را دارند. از این که چه چیزی می خواهید اطمینان دارید ولی نوسانات موجود در احساستان به شما اجازه این که در رفتارتان ثبات کافی را داشته باشید نمی دهند و این رفتارهای شما باعث ایجاد احساس سردرگمی در دیگران می شوند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روزی همراه با تفکر و اندیشه های بسیار خواهد بود. وضعیت فکریتان شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و اکنون به دنبال راهی برای رضایت شخصی می گردد. احساس می کنید که دیگران سعی دارند تا جای ممکن به شما فشار وارد کنند. آیا تسلیم خواهید شد یا در مقابل آنها خواهید ایستاد؟ جوای این سؤال را تا آخر امروز در خواهید یافت. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی برای انجام این کار می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید. امروز روز خوبی برای تجسس می تواند باشد!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بینشی عمیق نسبت به تصمیماتی که باید در مورد آینده خود بگیرید خواهید یافت. اکنون زمان آن رسیده است که اولویت هایتان را برای خودتان مشخص کنید. آیا می خواهید همین الان شغلی برای خودتان اختیار کنید و دستتان توی جیب خودتان باشد یا ترجیح می دهید تحصیلاتتان را ادامه دهید؟ آیا از زندگی عاطفی خود و یا روابط خانوادگی که دارید راضی هستید؟ ممکن است تغییری اساسی که در یکی از این زمینه ها ایجاد می کنید تمامی عرصه های دیگر زندگیتان را نیز تحت الشعاع قرار دهد. امروز از لحاظ روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، درهای قلبتان را باز کنید و احساساتتان را بیان کنید، مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برخی مخالفت ها و اختلاف نظرها در زندگی خانوادگیتان مشکل ایجاد کنند و این شاید برای شما روزی همراه با استرس را رغم بزند. احساس خواهید کرد که به حریم خصوصی شما تجاوز شده و حق انجام کارهایی که می خواهید از شما سلب شده است. اما به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن را ندارید، شما این حق را دارید که برای خودتان فضایی داشته باشید و با چنگ و دندان برای حفاظت از آن مبارزه خواهید کرد. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلبتان را خواهید گرفت. احساسی که نسبت به عشقتان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آنها هراسی نداشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز برنامه ریزی کرده باشید تا تنها مانده و به کارهایتان رسیدگی کنید، اما این کار به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. انگار قدرتی می خواهد زندگی کاری شما را به هم بریزد و هیچ چیز آن طوری که باید پیش نمی رود. همه با شما مخالفت می کنند و سوء تفاهم پیش می آید، در کارها تأخیر ایجاد می شود و مکالمات به مشکل بر می خورند. ممکن است از شما خواسته شود در یک دعوا جانب کسی را بگیرید، اما حواستان باشد که بی طرف باقی بمانید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همه به روش کار کردن شما گیر می دهند و انگار هر چقدر که سعی می کنید به هیچ عنوان نمی توانید مقامات بالاتر از خودتان را راضی نگه دارید. شما استاد در رفتن هستید، از این هنر خود استفاده کرده و امروز را به این طریق پشت سر بگذارید. البته اگر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستید بهتر است در محل کارتان مانده و امروز را با این وضع کنار بیایید. بعضی از دوستان هستند که نیازی نیست آنها را هر روز ببینید و حتی اگر پس از یک جدایی طولانی مدت همدیگر را ببینید آنقدر با آنها احساس نزدیکی می کنید که انگار همین دیروز از هم جدا شده اید. تا آخر این هفته با این دوستان عزیزتان وقت زیادی خواهید گذراند.
 فـال روزانـه - Daily Omen

طبیعت استقلال طلب شما ممکن است امروز برایتان مشکلاتی ایجاد کند. حرف هایی که می زنید به سادگی همیشه مورد تأیید قرار نمی گیرند. با وجود این که تا حدودی آزادی دارید ممکن است دیگران فکر کنند که این آزادی برای شما کافی نیست. هیچ وقت نمی توان همه را راضی نگه داشت. اگر آنها اینطور فکر می کنند مشکل خودشان است، آنها که همه چیز را در مورد شما نمی دانند. هر چیزی که در عشقتان دوست دارید را مورد تحسین قرار دهید و با این کار هم خوبی های او را برای خودتان یادآوری کرده و هم او را شاد کنید. مجردها بهتر است حواسشان را خوب به کسی که توجهشان را جلب کرده است جمع کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است باعث شود فکر کنید از لحاظ کاری در موقعیت درستی قرار ندارید. شاید موقعیت فعلیتان زیادی سنتی است و شما آدمی هستید که می خواهید در هر لحظه ذهن خود و توانایی هایتان را گسترش دهید. شتاید احساس کنید که مقامات ما فوق شما با جریان روز پیش نمی روند. اگر این طور فکر می کنید بیکار ننشینید و دست به کار شوید. امروز به حرف های دیگران به دقت گوش کنید، شاید یکی سعی داشته باشد به شما راهکارهایی برای رسیدن به انچه که می خواهید ارائه بدهد. امروز از آن روزها است که حسابی لجباز شده اید، دست از لجبازی بردارید! اگر رابطه عاطفی ناتمامی دارید بهتر اس اول آن را حل کنید و بعد از آن به سراغ عشقی تازه بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برخی مسائل مربوط به گذشته به سراغ شما خواهند آمد و شاید برایتان دردسر ساز شوند. به عنوان مثال اگر در کارتان در گذشته اشتباهی کرده اید یکی از همکارانتان ممکن است در مورد آن با رئیستان صحبت کرده و برایتان مشکل ایجاد کند. این به احتمال زیاد از حسادت دیگران ریشه خواهد گرفت، همه ما مجبور هستیم در نقطه ای از زندگی با افراد حسود روبرو شویم، پس خودتان را آماده کرده و با آنها به مبارزه بپردازید. از خرج کردن پولتان برای چیزی که ضروری نیست خودداری کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد! به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت، بهتر است پولتان را برای رفتن به سفر پس انداز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به بررسی زندگی حرفه ای خود خواهید پرداخت. اگر این کار را انجام دادید مواظب باشید که بین اهداف شخصی و استراتژی هایتان تعادل برقرار کنید. بالاخره زمان برداشت نتیجه زحماتی که از آبان ماه پارسال تا کنون کشیده اید فرا رسیده است و از این طریق اوضاع مالیتان بهبود خواهد یافت. اگر اهل نوشتن هستید دست به قلم ببرید و برای دل خودتان بنویسید، می توانید شعر، داستان و یا حتی رمان بنویسید. کافی است احساسات خود را منعکس و تخلیه کنید. آگاه باشید، امروز از آن روزهایی است که که حتی کوچکترین اظهار نظر یا توهین ممکن است غوغا به پا کند. اطرافیانتان بسیار حساس هستند و خیلی سریع عکس العمل نشان خواهند داد پس نهایت دقت را داشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است اتفاقی عجیب بیفتد. شاید یکی از اعضای خانواده تان شما را برای شغلی که انتخاب کرده اید سرزنش کند. دلیل این کار می تواند این باشد که شما شغلی را که در خانواده تان مرسوم است برای خودتان انتخاب نکرده اید. اما این که یک رسم قدیمی شکسته شده است نباید برای شما هیچ اهمیتی داشته باشد. چیزی که مهم است این است که شما کار مورد علاقه تان را انجام دهید. درست است که از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید، اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید.
فـال روزانـه - Daily Omen

کسانی که تا کنون شما را در کارتان هدایت می کرده اند امروز ممکن است در مقابل شما بایستند. دیگر وقت آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار بگذارید و خودتان راهتان را انتخاب کنید و پیش بروید. مطمئن باشید وضعیتی مطلوب تر از این پیش نخواهد آمد. این بدان معناست که شما در حال رسیدن به بلوغ هستید. اگر گاهی نیاز به کمک داشتید هیچ اشکالی ندارد که از دیگران یاری بخواهید. دیگران را بدون داشتن دلیل و مدرک به انجام کاری متهم نکنید و گرنه از این کار خود خیلی پشیمان خواهید شد و مجبور خواهید شد حرف هایتان را پس بگیرید. بهتر است منتظر بمانید و ببینید دیگران چه توضیحی درباره اتفاقاتی که افتاده است خواهند داد.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.