معرفی اسامی بهترین دکتر های چشم پزشک ایران در سایت پذیرش 24

معرفی اسامی بهترین دکتر های چشم پزشک ایران در سایت پذیرش 24

پذیرش 24 بستری را فراهم کرده تا شما بتوانید بهترین پزشکان را بشناسید و بتوانید به سادگی از آن ها نوبت اخذ کنید. پذیرش 24 تمام تلاش خود را برای گرد هم آوری بهترین متخصصین چشم انجام داده است. شما در ادامه می‌ توانید به مشاهده بهترین متخصص های بهبود بینایی در پذیرش 24 نگاهی بیاندازید و با رزومه آن ها آشنا شوید.

دکتر محمدرضا بشارتی

دکتر محمدرضا بشارتی از جمله معروف ترین پزشکان متخصص چشم در ایران است. ایشان مدرک فلوشیب چراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران اخذ کرده اند. در حال حاضر مطب ایشان در شهر یزد قرار دارد.

دکتر بشارتی در تشخیص و درمان بیماری های چشمی، تعیین شماره چشم، تاری دید، از دست دادن بخشی یا تمام میدان دید، چشم درد، تغییر رنگ مردمک، آب مروارید، عفونت و انسداد مجرای اشکی، پیرچشمی، التهاب ملتحمه چشم، گل مژه و بر آمدگی چشمی بسیار حاذق است.

دکتر بشارتی نزدیک به 2 سال است که در حال همکاری با پذیرش 24 است. تقریبا 90% از مراجعه کنندگان به مطب ایشان، از حسن برخورد و معالجه بی‌نظیر ایشان راضی بوده اند. داشتن همکاری با بیمه خدمات درمانی، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، کمیته امداد و دی در افزایش رضایت بیماران نقش اساسی داشته است.

معرفی اسامی بهترین دکتر های چشم پزشک ایران در سایت پذیرش 24

دکتر منیژه مهدوی

دکتر منیژه مهدوی از دیگر دکتر های چشم پزشک بی نظیر ایرانی است. ایشان مدرک تخصص چشم خود را در سال 1381 دریافته کرده اند. پس از آن تلاش های ایشان متوقف نشده و در سال 1386 موفق شدند فوق تخصص بیماری های خارج چشمی خود را دریافت کنند.

خدمات متنوعی در مطب ایشان ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌ توان به جراحی آب مروارید، جراحی انسداد مجرای اشکی، اصلاح عیوب انکساری، لازک، لیزیک، پی آر کی، جراحی ناخنک، کاشت لنز های تماسی، درمان عفونت چشم، بروسی و درمان خشکی چشم، بهبود حساسیت های چشمی، درمان قوز قرنیه، درمان خراش و التهاب قرنیه، درمان التهاب ملتحمه چشم و … اشاره کرد.

از افتخارات پذیرش 24 می‌ توان به همکاری 3 سال و 6 ماه با دکتر منیژه مهدوی اشاره کرد.

دکتر شاهرخ میلان

اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال بهترین دکتر چشم پزشک ایران هستید، دکتر شاهرخ میلان بهترین گزینه برای شما است. دکتر شاهرخ میلان فارغ التحصیل تخصص چشم پزشکی از دانشگاه تهران است. ایشان پس از مدتی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران شدند. پس از عضویت در هیئت علمی دانشگاه تهران ایشان اقدام به تالیف و ترجمه 12 کتاب مرجع دانشجویی کردند. از دیگر افتخارات ایشان می‌ توان به عضویت در آکادمی چشم پزشکان آمریکا اشاره کرد.

در مطب ایشان خدمات بسیار زیادی ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به تجویز شماره عینک، جراحی های سرپایی محدود، درمان قوز قرنیه، درمان ضعیفی چشم، درمان تنبلی چشم اطفال، درمان آب مروارید، آب سیاه، لیزیک، جراحی آب مروارید لیزری مدرن در چند دقیقه بدون بیهوشی و بخیه و … اشاره کرد.

پذیرش 24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار همکاری ایشان را دارد. در این مدت دکتر میلان 856 مشاوره آنلاین موفق داشته اند. در پذیرش 24 نظرات بسیار عالی برای ایشان ثبت شده است. شما نیز همین الان می‌ توانید از مشاوره ایشان بهره‌مند شوید. توجه داشته بشاید که؛ در صورت نارضایتی شما و تشخیص اپراتور شما می‌ توانید درخواست بازگشت وجه داشته باشید.

معرفی اسامی بهترین دکتر های چشم پزشک ایران در سایت پذیرش 24

دکتر ناصر آقایی

دکتر ناصر آقایی از جمله دکتر های چشم پزشک حاذق ایرانی در کرمانشاه است. ایشان توانسته‌اند 94% از نظر کاربران را جلب و بهترین امتیاز را از ایشان دریافت کنند. ایشان در تشخیص و درمان بیماری های چشمی یکی از بهترین پزشکان ایرانی هستند.

دکتر آقایی نزدیک به یک سال است که در حال همکاری با مجموعه پذیرش 24 است. دکتر ناصر آقایی در بیمارستان امام خمینی کرمانشاه، کلینیک بوستان کرمانشاه و بیمارستان شهدای هرسین در حال خدمت رسانی به بیماران است که شما برای دریافت نوبت حضوری از ایشان می‌ توانید به سایت پذیرش 24 مراجعه کنید.

معرفی اسامی بهترین دکتر های چشم پزشک ایران در سایت پذیرش 24

دکتر افسانه ابراهیمی

اگر در تهران زندگی می کنید و به نبال متخصص چشم پزشک هستید، دکتر افسانه ابراهیمی بهترین گزینه برای شما است. از جمله افتخارات ایشان می توان به عضویت در انجمن چشم پزشکان آمریکا اشاره کرد.

دکتر افسانه ابراهیمی در مطب خود خدمات بی‌نظیری از جمله، درمان آب مروارید با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا، لازک، لیزیک، جراحی های زیبایی چشم، بوتاکس، درمان انحراف چشم، درمان انسداد مجرای اشکی، بلفاروپلاستی و … را ارائه می دهند.

ایشان بیش از 1 سال و 11 ماه است که در حال همکاری با پذیرش 24 هستند. شما برای دریافت نوبت همین حالا می‌توانید به سایت پذیرش 24 مراجعه کنید.

 

توجه : تمامی اسامی یاد شده در بالا پزشکان متخصص چشمی هستند که پذیرش 24 افتخار همکاری با آن ها را دارد. توجه داشته باشید که شما برای مشاهده لیست کامل تری از بهترین پزشکان متخصص چشم می‌توانید به پذیرش 24 مراجعه کنید و در اسرع وقت از خدمات حضوری یا غیر حضوری پزشک مدنظر خود استفاده کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.