فال روزانه سه شنبه 20 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 20 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! روزهای تولد همیشه روزهای منحصر به فردی هستند و می توانند با تغییر نگرش انسان نسبت به گذشته، حال و یا آینده همراه باشند و امروز برای شما این گونه خواهد بود. یکی از اطراقیانتان که شناخت خوب و مناسبی از شما دارد در این رابطه شما را راهنمایی خواهد کرد. شاید در ابتدا نسبت به حرف زدن با او در این مورد بی میل باشید، ولی آنها چیزهایی درباره خودتان به شما خواهند گفت که شما را شگفت زده خواهد کرد. شاید وقت آن رسیده است که تحولاتی را در زمینه حرفه ایتان ایجاد کنید و مسیر تازه ای را در پیش بگیرید. اگر تازه می خواهید وارد بازار کار بشوید پیش از هر چیز دیگری علایقتان را در نظر بگیرید تا بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید موفق باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر از کسی پولی را قرض گرفته اید و یا بهر دلیل دیگری پولی از دیگران در دستتان است سعی کنید هر چه سریعتر این پول را به آنها بازگردانید. حتی اگر خودشان هم چیزی راجع به این که پولشان را می خواهند به شما نگویند حرف هایی پشت سرتان خواهند زد که دیر یا زود به گوشتان خواهد رسید و شما را ناراحت و پشیمان خواهند کرد. کمی در مورد روش مدیریت بودجه تان تجدید نظر کنید و از این همه خرج اضافه ای که دارید بزنید تا آخر ماه مجبور نباشید سختی بکشید. امروز احساس می کنید که باید با شجاعت تمام دیگران را سر جایشان بنشانید و به آنها نشان دهید که نمی توانند برای شما تعیین تکلیف کنند و یا شما را در درجه دوم اهمیت قرار دهند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتما وقتی را هم صرف رسیدگی به سلامت جسمی و روحی خودتان بکنید. مدت بسیار زیادی است که در این رابطه کوتاهی کرده اید. سرتان حسابی شلوغ است و وقت زیادی برای رسیدگی به این مسائل نمی گذارید، ولی باید این را در نظر داشته باشید که هیچ چیزی به اندازه سلامتیتان ارزشمند نیست. اگر از وضعیت فعلی خود در محل کارتان راضی نیستید نگران نباشید. همه چیز در حال تغییر است و نباید بگذارید احساسات فعلیتان روی نگرشی که نسبت به آینده دارید اثری منفی بگذارد. تصمیم گیری در زمینه مسائل عاطفی در حال حاضر برایتان بسیار مشکل شده است، خودتان را محدود نکنید و به حس درونیتان اعتماد کنید

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روزی فوق العاده برای برنامه ریزی کردن است، پس بنشینید و سر فرصت به کارهایی که می خواهید انجام دهید و موفقیت هایی که می خواهید کسب کنید برنامه ریزی مناسبی انجام دهید. این کار برای احساس داشتن کنترل روی مسائل زندگیتان ضروری است و به تمام فعالیت هایتان جهت می دهد. همان طور که برای ساختن یک خانه زیبا نقشه لازم است برای ساختن یک زندگی خوب و موفق نیز باید نقشه و برنامه داشته باشید. امروز خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. قبل از هر نوع اقدام ریسک آمیزی آنچه به دست آورده و آنچه از دست می دهید را در نظر گرفته و با هم مقایسه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز خوبی برای پرداختن به جاه طلبی هایتان است. کمی فکر کرده و ببینید از زندگی چه می خواهید و هدف هایتان را بر اساس خواسته هایتان تعیین کرده و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. همیشه سخت ترین قدم اولین قدم است و همین که راه بیفتید همه چیز کم کم روبراه خواهد شد. تنها چیزهایی که مانع رسیدن شما به اهدافتان می باشند، ترس، نگرانی و کمبود اعتماد به نفس شما هستند. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند بهر نحوی که شده آنها را از میان خواهید برداشت. ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید، زیرا نتیجه معکوس به دست خواهید آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نسبت به همیشه در تصمیم گیری هایتان بیشتر درنگ می کنید و با عجله پیش نمی روید، شاید دیگران شما را به خاطر این کارتان سرزنش کنند و یا از این که به آنها اعتماد ندارید گلایه کنند، ولی این احتیاط به نفع شما است و جلوی پشیمانی شما در آینده را خواهد گرفت. اگر حس درونیتان به شما می گوید فعلا در رابطه با موضوعی باید دست نگه دارید به احساس خود اطمینان کنید، ولی آنقدر زیاد هم احتیاط نکنید که فرصت ها را از دست بدهید. دلتان می خواهد فعالیت های تازه ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس می کنید که باید از اهداف و انگیزه هایتان در مقابل دیگران دفاع کنید و این موضوع شما را حسابی کلافه می کند به ویژه اگر متوجه دلیل این مسئله نشوید. این مشکل را به خودتان نگیرید، این که تکلیف شما با خودتان مشخص است لزوما بدین معنا نیست که این مسئله در مورد دیگران هم صدق می کند. شما به اندازه کافی برای توجیه خودتان و اهدافتان تلاش کنید و بقیه موضوع را به طرف مقابل بسپارید، این که به شما اعتماد کند یا نکند مشکل خودش است. امروز بی احتیاطی هایتان ممکن است حساب بانکیتان را به خطر بیندازند، حواستان را خوب جمع کنید و ولخرجی های حساب نشده را در برنامه تان قرار ندهید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

آیا کسی هست که دائم در ذهنتان است و وقت و بی وقت فکرتان را به خودش مشغول می کند؟ اگر دلتان برای او تنگ شده است و یا اگر موضوعی وجود دارد که باید در رابطه با آن با او صحبت کنید چرا به دیدن او نمی روید و کمی صحبت نمی کنید. به جای این که مدام به این شخص فکر کنید دست به کار شده و با او از هر راهی که برایتان مقدور است تماس بگیرید. اگر در قول و قرارهایی که با عشقتان گذاشته بودید مشکلاتی ایجاد شده است، روحیه خودتان را از دست ندهید، هنوز هم فرصت دارید که جلوی بدتر شدن اوضاع را بگیرید. نباید با کوچکترین مشکلات تسلیم شوید و یا عکس العمل های غیر منطقی نشان داده و طرف مقابلتان را نا امید کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بر خلاف همیشه که فردی خوشرو و اجتماعی هستید محافظه کار شده اید و در برخوردهایتان با دیگران جانب احتیاط را رعایت می کنید، این محافظه کاری بر خلاف آنچه خودتان ممکن است فکر کنید کاملا به نفعتان تمام خواهد شد. این احتیاط و جدیت در حال امروزتان می تواند به شما کمک کند تا از فرصت استفاده کرده و کارهای مهمی مثل تعیین اهداف، برنامه ریزی برای رسیدن به خواسته هایتان و یا مدیریت بودجه تان را انجام دهید. با وجود این که دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان می دانند چقدر احساساتی می توانید باشید، با این حال هم انتظار این همه تغییرات ناگهانی در احساساتتان را ندارند. ولی در برابر کسانی که دوستتان دارند نیازی به توضیح احساستان نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز کمی برای خودتان وقت بگذارید، فقط و فقط برای خودتان! شما ذاتا فردی بخشنده و سخاوتمند هستید که به کمک کردن به دیگران اشتیاق بسیار زیادی دارید. شما آ«قدر برای رسیدگی به مسائل و مشکلات دیگران وقت و انرژی می گذارید که دیگر برای خودتان هیچ وقت و توانی باقی نمی ماند و نمی توانید روی خودتان و مسائلی که آزارتان می دهند تمرکز کنید. اجازه بدهید کمی هم دیگران به شما رسیدگی کنند و از راهنمایی و حمایت دوستان و نزدیکانتان بهره مند شوید. بهتر است توجه خودتان را روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید و تفریح و سرگرمی را برای وقتی بگذارید که وظایفتان را انجام داده اید و با انجام آنها دچار عذاب وجدان نمی شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روزی بسیار خوب برای تعیین اهداف تازه است، آخرین باری که این کار را انجام داده اید چه زمانی بوده است؟ بیشتر ما فکر می کنیم حتما باید روز تولدمان و یا سال نو فرا برسد تا هدف های جدیدی برای خودمان مشخص کرده و در زندگیمان تغییراتی ایجاد کنیم، ولی این کار را در واقع می توانید هر زمانی که احساس آمادگی کردید انجام دهید. اگر دیروز کارهایتان را کامل انجام نداده باشید امروز وقت زیادی برای استراحت کردن نخواهید داشت. با نگرانی در مورد این که چه اتفاقی خواهد افتاد و نتیجه چه خواهد بود چیزی به دست نخواهید آورد؛ بهتر است به جای این فکرها بدون تلف کردن وقت به سراغ انجام کارهای خود بروید و هر آنچه در توانتان است را انجام دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز یکی از اطرافیانتان به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد و بار بزرگی را از روی دوشتان برخواهد داشت. این فرد به احتمال زیاد از اشخاصی است که خیلی خوب می شناسید، ولی هیچ انتظاری از او ندارید که چنین کمکی به شما بکند. کمک او را بپذیرید و از فرصتی که برای تحکیم روابطتان به وجود آمده است استفاده کنید. شما آدم کم حرفی هستید و معمولا با هر کسی قاطی نمی شوید، ولی باید به بعضی ها فرصت بدهید. اگر همزمان چند نفر ذهنتان را به خود مشغول کرده اند بهتر است هر چه زودتر تصمیم خودتان را بگیرید. این کار هم به نفع شما و هم به نفع آنها خواهد بود، وقت و انرژی خودتان و دیگران را بیهوده هدر ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نسبت به همیشه خشمگین و جدی هستید، ولی این موضوع می تواند به شما کمک کند تا به آنچه می خواهید برسید، به شرط آن که در این راه دیگران را آزار ندهید و یا دلشان را نشکنید. شما آدمی نیستید که برای بالا رفتن از پله های موفقیت پا روی دیگران بگذارید و اگر چنین کاری کنید حتی اگر موفق شوید هم برایتان لذت بخش نخواهد بود. همه راه های ممکن را بررسی کنید، حتما راهی پیدا خواهید کرد که بدون ناراحت کردن دیگران به خواسته تان برسید. اگر امروز صبحتان آن طوری که انتظار داشتید شروع نشد خودتان را نگران نکنید و بجای انتشار انرژی منفی منتظر ساعاتی خوب باشید تا با نگرشتان روزی خوب را برای خود رقم بزنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.