فال روزانه یکشنبه 13 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه یکشنبه 13 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز فرصت این را خواهید داشت که بین اعضایی از خانواده تان را که برای مدت ها با هم قهر بوده اند وساطت کرده و آنها را آشتی دهید، از این فرصت استفاده کنید. هیچ چیزی را سعی نکنید با زور به دست بیاورید و با جریان زندگی پیش بروید و ببینید چه چیزهایی در انتظارتان هستند. البته که باید تلاش خودتان را هم بکنید ولی بیش از اندازه پافشاری نکنید، شاید چیز بهتری در انتظارتان باشد. امسال شانس بسیاری برای پیشرفت در زمینه کاری خواهید داشت. هیچ نیازی نیست که تلاش کنید موفقیت های خودتان را دست کم گرفته و یا مخفی کنید. به ویژه در ماه اول عملگرا، باهوش و مسئولیت پذیر باشید تا زمینه یک سال سرشار از موفقیت را فراهم کنید. دیگر وقت آن فرا سیده است که تکلیف رابطه اطفی خودتان را روشن کنید، اگر از انتخاب خود مطمئن هستید هر چه زودتر دست به کار شده و برنامه ازدواجتان را بچینید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما در تلاش برای جدا شدن از وابستگی های عاطفیتان احساس می کنید که در طوفانی بی امان گرفتار شده اید. امروز باید تصمیم سختی بگیرید که برای شما می تواند ناراحت کننده باشد. گرفتن تصمیم درست زندگی شما را تغییر خواهد داد. خوشبختانه شما می توانید وضعیت موجود را با دقت و بصیرت مورد بررسی قرار دهید و بی هیچ ترس و وحشتی به سوی آینده گام بردارید. برخی چیزها را در رابطه با گذشته باید فراموش کرد اما به یاد داشته باشید کجای کار اشتباه کرده اید تا مبادا اشتباهات گذشته خود را تکرار کنید. به ویژه در زمینه تربیت بچه ها  و شروع شراکت های تازه با نگاه به گذشته درس های خوبی می توانید بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا از درگیری های بیهوده با دیگران که هیچ نتیجه ای هم برایتان نخواهند داشت خودداری کنید. منتظر ماندن و دیدن این که اوضاع چطور خودبخود حل خواهد شد نسبت به درگیر شدن استرس خیلی کمتری خواهد داشت. مجبور نیستید نظرتان را با دیگران تطبیق دهید، کافی است حتی اگر نقطه مشترکی نداشته باشید هم، آنها را درک کنید. درست است که از وقت گذراندن با دوستانتان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تلاش دارید که از انتخاب های اخیر خود تا جایی که می توانید دفاع کنید. اگر در مقابل فشارهایی که به شما وارد می شوند با افتخار و سربلندی ایستادگی کنید، اولویت هایتان تصحیح خواهند شد و افکار منطقیتان به نتیجه خواهند رسید. حفظ باورها و افکارتان مقاومت در برابر حریف های قدرتمند را برای شما آسان خواهد کرد. شاید احساس کنید که یک نفر سعی دارد شما را شکست دهد، با این حال اگر ذکاوت کافی داشته باشید و از تنش و درگیری خودداری کنید، خواهید توانست بدون مداخله دیگران به سوی هدفتان پیش بروید. راهی که درست می دانید را در پیش بگیرید و ببینید چه کسانی دنباله رو شما خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیان احساستان برای شما بسیار راحتتر از همیشه است و روابط عاطفیتان بسیار هیجان انگیز خواهند بود. در زندگیتان آنقدر اتفاقات مختلفی دارند می افتند که نمی دانید از کجا باید شروع کنید. با وجود این که باید به تردید و دودلیتان غلبه کنید، همه چیز را هم در یک لحظه لحظه زیر و زبر نکنید. کارها و اقدامات خود را با احتیاط انتخاب کنید و برای ثابت کردن درستی آنها تلاش کنید. دانش و آگاهی گسترده شما و سرسختی شدیدتان به شما کمک خواهد کرد تا به اهدافتان برسید. . امروز بعد از کار با عشقتان یک برنامه دونفره در نظر بگیرید؛ یک شام خوشمزه و موسیقی آرام شاید تمام آن چیزی باشد که امشب به آن نیاز دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خوشبختانه در حین بررسی تغییراتی که دارند به وجود می آیند روی شالوده ای محکم ایستاده اید. با این حال بخاطر سرسختی ها و لجاجتی که این اواخر از خودتان نشان داده اید، هر چقدر هم دیدتان نسبت به ایجاد تغییر در تفکرات پیش پا افتاده دیگران مثبت باشد، ممکن است با مقاومت های آنها روبرو شوید. در نتیجه بیشتر تلاش هایتان برای نشان دادن برتری خودتان نسبت به دیگران با شکست مواجه خواهند شد. به جای این که این موضوع را به یک نبرد تمام عیار بدل کنید بهتر است سعی کنید راهی پیدا کنید تا در آن همه برنده باشند. بهتر است در رابطه با مشکلات اقتصادی یکی از نزدیکانتان خودتان را کنار بکشید و اجازه دهید خودش مشکلاتش را حل کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که قدرت اعتقاداتتان را باور دارید، وقتی یکی از کسانی که به شما نزدیک است باورهایی کاملا متفاوت با شما دارد نسبت به آنها دچار تردید خواهید شد. ولی تلاش برای قانع کردن دیگران به این که نظرات شما صحیح و باورهای آنها غلط هستند کاری کاملا بیهوده است. امروز تلاش برای تغییر دادن نظرات دیگران همچون گرفتار شدن در کوچه ای بن بست است. اگر بپذیرید که افراد باهوش هم می توانند نگرش هایی متفاوت داشته باشند قادر خواهید بود که روی پیشرفت خودتان تمرکز کنید. برای متاهل ها امشب شبی رمانتیک و سرشار از شور و هیجان خواهد بود. بهتر است نیازهایتان را با شجاعت و صراحت تمام و بی آن که خجالت بکشید با همسرتان در میان بگذرانید، او نیمه دیگر شما است، از که می ترسید؟!
 فـال روزانـه - Daily Omen

خوشبختانه امروز خلاقیتتان بسیار بالا است و همین موضوع باعث می شود که در تمام فعالیت هایتان تمام جوانب را در نظر گرفته و خودتان را برای هر احتمالی آماده کنید. امروز در مکالمات خود بسیار فصیح و مسلط صحبت می کنید و فعالیت ذهنیتان بسیار بالا رفته است. در نظر گرفتن احساسات دیگران یک ویژگی بسیار ارزشمند است، با این حال نباید بگذارید مهربانی شما و کنار آمدنتان با دیگران مانع انجام دادن کاری شود که برایتان درست است. همانقدر که نسبت به دیگران مهربان هستید با خودتان نیز مهربان باشید. . اگر در حال حاضر متاهل هستید یا نامزد دارید امشب زمانی بسیار مناسب برای تعریف ارزش ها و قوی کردن رابطه تان با عشقتان است؛ هیچ موضوعی را حل نشده باقی نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که یک نفر می خواهد برنامه هایتان را بهم بزند و برایتان ایجاد مشکل کند، ولی به احتمال زیاد این احساس از وحشت های درونی خودتان سرچشمه می گیرد و این دشمن بدطینت توهمی بیش نیست. امروز در اثر وضعیت کیهانی موجود در رابطه عاطفیتان دچار حسادت و مالکیت طلبی شده اید، ولی بهتر است تسلیم این احساس منفی نشوید؛ انتخاب با خودتان است. دیدن خوبی های دیگران و نادیده گرفتن تردیدهایتان برای داشتن روزی خوب کافی خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

سرحالی و سرزندگی شما می تواند تاثیرات مثبتی روی آینده نزدیکتان داشته باشد، ولی داشتن شک و تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان می تواند روزی را که باید روزی فوق العاده خوب باشد به روزی وحشتناک تبدیل کند. ولی خوشبختانه وضعیت کیهانی موجود باعث بهتر شدن روحیه و بالا رفتن سطح امیدواریتان شده است. تماس با دوستان نزدیکتان را حتما در برنامه تان قرار دهید، زیرا آنها می توانند با یک دنیا عشق و کمی خنده ذهنتان را از مشکلات و گرفتاری هایی که دارید منحرف کنند. فکر کردن به داشته هایتان مایه فروتنی شما خواهد شد. امشب از لحاظ عاطفی و عشقی بسیار خوش شانس هستید و در فرصتی بی نظیر برای برقراری ارتباط احساسی با کسی که دوستش دارید هستید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است بر سر دفاع از خواسته ها و عقایدتان با برخی از دوستانتان دچار درگیری شوید و بین شما احساس دلخوری به وجود بیاید. حتی اگر آنها ایده هایی هوشمندانه داشته باشند هم به پای اراده و پشتکار فوق العاده و احساس تعهد شما نخواهند رسید. حتی اگر کسی باعث عصبانیت شما شد هم به او اجازه ندهید تمرکز شما روی اهداف بلندپروازانه تان را بهم بریزد. مثبت نگری فعلی شما وقتی با تمرکز بی نظیرتان ترکیب شود شکست ناپذیر خواهید شد. اگر تازه با کسی آشنا شده اید بهتر است حتی اگر از این که او نیمه گمشده شما است مطمئن هستید هم زیاد عجله نکنید، این کار شما او را وحشت زده خواهد کرد!فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بصیرتی فوق العاده به شما اهدا شده است و نباید به هیچ کسی اجازه دهید مانع پیش رفتن شما بر اساس آنچه خودتان فکر می کنید درست است شود. ولی اگر کسی بخواهد شما و تصمیماتتان را زیر سوال ببرد، با توجه به این که فکر می کنید حق کاملا با شماست ممکن است آزرده شده و در رفتار خود با او تند شوید و بخواهید از قدم هایی که برمی دارید دفاع کنید. هیچ نیازی به این نیست که خودتان و رویاهایتان را توجیه کنید، تنها کافی است چشمتان را به هدفتان دوخته و در مسیر رسیدن به آن پیش بروید. به ندای درونتان گوش کنید تا ببینید که راهتان به مقصدی که می خواهید ختم خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که دیگران امروز به دلیلی نامعلوم خیلی احساساتی شده اند، شما می توانید احساسات خود را کنترل کنید. خوشبختانه نگرش مثبتتان در مورد روابط عاطفی به شما کمک خواهد کرد که از یک دعوای بیهوده به دلیل عدم توافق در مورد نظراتتان، با کسی که دوست دارید خودداری کنید. یادتان باشد که شما در حال حاضر مجبور به ثابت کردن هیچ چیزی نیستید و لزومی ندارد که حتما حق با شما باشد. به جای دعوا راه انداختن با کسانی که دوست دارید نیرویتان را روی دنبال کدرن رویاها و خواسته هایتان متمرکز کنید. شما با قدرت استدلال فوق العاده ای که دارید برای هر مشکلی راه حلی پیدا می کنید، پس نیازی نیست که ذهن خودتان را درگیر مشکلات کوچکی کنید که برایتان پیش می آید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.